sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Punaviiniä hiuksiin

Ouch, how time flies.
Aurinko paistaa ja linnut laulaa. Kesä on siis aivan pian täällä. Enää ei tarvi laittaa kollareita ja pitkiksiä jalkaan, ku on niin lämmin! Villasukat sentään pysyy visusti jalassa siihen saakka, kunnes voi alkaa tipsutteleen paljasjaloin.. :P Noh, eikai sitä täällä suurkaupungissa, mutta kotona maalla kylläkin! Ja ehkä se on vähän tyylikysymyskin...
Pääsiäisloma oli ihan jees. Tai no, avautumisia... Koko lomaaedeltävällä viikolla mun keskittyminen esim. koulussa ei ollu ihan sataprosenttisen skarppia. Ajatukset harhaili ja en pystyny miettiin kovinkaa montaa asiaa, kun yks pulpahti aina mieleen jyräten muut mietteet allesa. Mä ootin sen rauhattomuuden saavan jonkinlaisen ratkasun pääsiäislomalla, mutta sen sijaan mä jouduin pettymään, ja synty niiden positiivisten(?) tunteiden sijaan - joita olin oottanu - turhautumista ja ärsyyntymistä. Tää siis vaan jatkuu, ja kytee jossain syvemmällä mussa ehkä taas ens viikon ajan, aika (kenties vappuloma?) näyttää, mitä tulee tapahtumaan... Onneks arki alko just hyvään saumaan, ja sain joka tapauksessa levättyä lomalla, joten energiaakin piisaa..
Kevarillaki pääsin vihdoin ja viimein vähän päristelemään! Jänskää hommaa, etten sanois, mut se on vaa ajettava, jotta tottuup. Vierumäen urheiluopistolla käytiin kans vähän istuskelemassa auringonpaisteessa ja jätskiä syömässä kavereiden kanssa. Älypuhelimet oli niiden aveceja, mun, onko se sitten ei-älypuhelin ootti kiltisti autossa sillä välin, mä aattelin et seuraks riittää pelkät frendit :D ah, ja voih.
Tosi tylsää jauhantaa. No, sen siitä saa.
Holi. Se oli meijän duettoprokkiksen nimi, joka esitettiin pari viikkoo sit Kino Maritalla. Alla oleva kuva on otettu varsinaista esityspäivää aiemmin, mutta kutakuinkin tollaset, joskin vähän runsaammat, maalit oli itse esityksessä.


 Salillakäynti on alkanu tulla yhä enemmän osaks tätä mun Okumeininkiä. Juoksulenkilläki pyrin käymään vähintään kahesti viikossa. On alkanu huomata, et aika paranee ja kunto kohenee! :P
Muuta löpinää, hiukset värjäilin Hennalla jokseenkin aavistuksen punasemmiks, mutta ei tullut kyllä ihan sellanen lopputulos, kun olisin halunnu... Värimassaan mössäsin muunmuassa punaviiniä, sitruunamehua ja paljon mausteita (neilikka, paprikaa, currya), jotta väristä olis tullu mahollisimman, öh, kiva ja kirkas ja punanen ja värikäs :D Noo, ehkä ens kerralla sitten.
On jotenkin tosi epäluova olo nyt. En o saanu kirjaakaan kirjotettua yhtään eteenpäin... Yleensä ulkoilma vaikuttaa tosi paljon mun inspiraation löytämiseen, ja siks oonki erittäin hämilläni siitä, et en o jaksanu. Ehkä tänään mä otan itteäni niskasta kiinni, ja jatkan kirjottamista. Yleensä kun mä käytän sanaa "ehkä" se todennäkösemmin kallistuu sen puoleen, et niin ei luultavasti tapahdu.. Tänään kyllä olis aikaa yllin kyllin, kun eilen tein kaikki kotitalousvelvollisuudet, imuroinnin, pyykkäyksen, ruoanlaiton ja kaupassakäynnin.
Eipä tästä tän luovempaa tekstiä taida enää saaha, joten nyt tää oli täs ja mä meen maistelee ensimmäistä raakapuurokokeilua, joka on saanu tekeytyä jääkaapissa yön yli. Jännää! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti