lauantai 8. helmikuuta 2014

Suklaata suupielissä

Puhelinpiuha löyty. Löyty vaatekaapista paitojen seasta. Mun vaatekaapin hyllyillä yleensä on myös paljon pinnejä, hiusharja, ostoskuitteja, meikkejä ja kaikkea muuta sinne kuulumatonta. Nää on näitä pikkuvikoja, mistä pitäs ehkä päästä eroon. Tai ehkei se oo niin välttämätöntä. Who knows. Pointti kuitenkin, mä saan laitettua paljon amatöörikuvia !
 Tässä on nyt enste näitä parin viikon takasia talven ihmemaa - kuvia.

Okun kaivos, jossa meil on tanssisali :)
Kaivoksen huipulta - pieni lämppä ennen tuntia oli tuonne kiipeeminen!

Eilen Sonja tuli taas illal kylään ja oltiin sovittu, että pelataan Guitar Heroa, maailman parasta pleikkapeliä ikinä. Oli sika jees päästä pelaa pitkästä aikaa sitä, vaik taidot on päässyki ruostumaan, ku ei o moneen vuoteen säännöllisesti pelannu. Ihan läpällä silti vedettiin Dragonforcee expertillä, hah! Ja ihan hyvinhän se suju, eikö? :D

\,,/
Parin viikon takasen leffaviikonlopun lounaskattaus

Noniin, ja sit jotain löpinää tämän unohtumattoman kuvasarjan jälkeen.. 
Mulla tosiaan oli se työhaastattelu viime lauantaina Helsingissä. Se meni hyvin - mulle jäi luottavainen fiilis siitä huolimatta, että mulla vähän tunteet purkautu, kun ne kysy multa mitä mä toivoisin, jos saisin kolme toivomusta. :D Hämmennyin vähän iteki, mut not so serious. 
Ystäväl oli toissapäivänä vuosipäivä, ja se leipo yllärikakun sen poikaystävälle. Mä tajusin, etten oo ite leiponu aikoihin mitään kunnon mättökakkua, joten tänään oon monta tuntia sulatellu kolmet suklaalevyt ja vatkannu kermavaahdot. Tein saman kakun muutama päivä yli vuos sitte. Mä vertasin näitä kahta samanlaista kakkua toisiinsa. Niissä kakuissa näkyy mun elämän kehitys, tosi kornia, jep. Viime vuonna elämä tosiaan oli vähän palasina ja täytteet oli paakkusia, ja valu kerrosten välistä. Kerrosten, jotka nekin oli hauraita ja rikki. Kuorrutuskaan ei riittäny peittämään kakkua. Se oli kärsimättömyyden tulos koko kakku. Toisaalta, maku oli kyllä ihan hyvä. Ruma, mutta hyvä. No tää tän päivän kakku, ihan hyvännäkönen, mut maku ei o yhtä pehmonen verrattuna viime vuotiseen.. En tiedä, kumpi sit on parempi. Ristiriitasta, mutten jaksa filosofioida liikaa. Se niistä kakuista. Äh, se oikeestaan koko blogitekstistä. Katellaan. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti